Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mistaelefant | użytkownik

imię i nazwiskosuon adreswarszawa zarejestrowany17.12.2007 @10:31:12 ostatnio na stronie28.02.2011 @20:27:58



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.suonone.com/ OnetSkypehttp://www.behance.net/suon1
digarty81 komentarze1093 posty na forum6

komputer / sprzęt
niezła armatka:D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PESTone    10.04.2009 @21:37:04
ehh ..andrzej troche sie zagmatwalem...lac na to jedziesz do szczecina na write 4 gold?
_______
pest.carbonmade.com
~PESTone    10.04.2009 @21:14:53
tak jest wiekszosci zespolow ze na kazdym osobno muzyk jest tz calosc na koncu to tylko ksiazeczka ..jet jeszcze tyl plyty plyta itd itp ..
_______
pest.carbonmade.com
~PESTone    10.04.2009 @20:26:29
trudno...heh nie ja wybieralem a co TY bys polecil?
_______
pest.carbonmade.com
~citylightstyle    07.04.2009 @14:05:59
popopooooooooooozdro brachu!
~Tempzey    05.04.2009 @21:23:36
A co to za gazetki Cie promuja? Masz jakiego linka zeby moc poczytac ten artykul ?
~TISKE    30.03.2009 @09:22:17
pozdro pozdro
~Maped    25.03.2009 @02:10:03
eloszka joł hawudepe zioom
Ciekawe te nowe style graficzne... weź coś pan grafyciarskiego zaprezentuj.
_______
...
!animisiewasz    23.03.2009 @17:40:19
dziękuję za podglądactwo. miło mi. to generalnie przez twoje ptaki sobie upchnąłem własne na okładkę pajaro sunrise. czysty przypadek bo dostając zamówienie nie wiedziałem że pajaro po hiszpańsku oznacza ptaka
~ileonetoye100    13.03.2009 @15:36:18
_______
Zajrzyj do 21Pixels Studio -------> http://www.21pixels.com
~Tempzey    06.03.2009 @11:59:08
Heh dziekowka .
~saiz    06.03.2009 @00:30:33
hehe no rozumiem pozdro obrazki bardzo dobre!
_______
Jestem-Byłem-Pozostanę...
~zadarmo    03.03.2009 @21:31:20
maga galeria... rispect...
~Platzek    23.02.2009 @21:37:35
wszystko zależy od tego co jest dla Ciebie ważne.. dla mnie sama droga a nie efekt w postaci pracy jest celem i to ją chce udokumentowac. Bez patosu, tak po prostu - jeszcze sie ucze. Mamy czas :}
Szatsun!
~Platzek    23.02.2009 @18:26:53
jestem zbyt ciekawy świata zeby wszystkiego nie wyprobowac :} robie to celowo, zeby nie ograniczac sie na tym etapie do jednej konwencji i jednego stylu, bo wedlug mnie ludzie robia to za wczesnie przez co sami hamują swój rozwój. Własny styl jak najbardziej, ale tylko kiedy nie jest ucieczką od warszatu a wyrazem dojrzalosci artystycznej stop powiem w odpowiednim momencie... no i bez przesady :} nie ma nic zlego w probach odwzorowania stylu... tak sie tworza cechy epoki ;p
ostatnio edytowane: 2009-02-23 18:48:03
~PESTone    20.02.2009 @23:59:21
tez
_______
pest.carbonmade.com
~lrbandziorno    17.02.2009 @11:30:15
dzieks.pozdro od scyzorów.hehe
~prometherion    13.02.2009 @18:37:37
thx
a twoje uczucia wobec adasia wciąz gorące :D
~takmaj    07.02.2009 @20:45:40
hehe chyba moj aparat jest cos nieteges bo dzis jeszcze probowalam z wlaczonym tym krotkim sportowcem jak mi poradzil piotrek i dupa blada. robie wlasnie przy lampce moze to wlasnie to ze powinnam zacza robic przy oswietleniu dziennym, jutro sprobuje, dzieki wielkie suoniu, pozdro 600!
_______
i must eat so many lemons, 'cause i am so bitter.
~takmaj    07.02.2009 @01:16:05
no wlasnie tak robie i to niewiele pomaga.zdjecia bez flesza ssą.
_______
i must eat so many lemons, 'cause i am so bitter.
~PESTone    26.01.2009 @13:10:25
no to ci wyszlo spoko no tylo te lewo oko cos ale z czasem i bedzie dobrze pozdr
_______
pest.carbonmade.com
~PAN1KA    05.01.2009 @21:49:03
heheheh pozdrawiam
~jarab    02.01.2009 @16:04:10
_______
niebieska
~takmaj    29.12.2008 @01:50:28
dzieki suoniu, tym razem tez nie musialam:D
_______
i must eat so many lemons, 'cause i am so bitter.
~3askin    28.12.2008 @20:01:00
Dzięki za komentarz Może kiedyś spotkamy się na jakimś Jamie No i bardzo fajne i ociekające kreatywnością folio Big Up
ostatnio edytowane: 2008-12-28 20:01:30
_______
http://owenonne.carbonmade.com/
~PESTone    22.12.2008 @13:40:41
a no wlasnie ..bym sieknal jakies farby jeszcze sa...no ale raz ze jesli juz to cos szybkiego....tak jak ostatnio zrobilem....pozdr
_______
pest.carbonmade.com
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt